Ο Δάσκαλος όταν έρθει η ώρα η δύσκολη πρέπει με τη στάση του να γίνεται παράδειγμα και τις ιδέες και τις θεωρίες που διδάσκει μέσα στην τάξη να τις κάνει πράξη , διαφορετικά διδάσκει "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" Όταν στους μαθητές διδάσκει αξιοπρέπεια πρέπει ο ίδιος να αποδεικνύεται αξιοπρεπής, όταν διδάσκει τους αγώνες για την ελευθερία και τα ανθρωπιστικά ιδανικά πρέπει αυτός να είναι ο πρώτος που θα μπει στη μάχη. Πώς μπορεί να μένει ουδέτερος μπροστά σε τόση εξαθλίωση;
Καλά μου κ.κ. όποιος δεν αγαπά τα παιδιά, δεν έχει υπομονή, δεν διαθέτει νηφαλιότητα , δεν αντιμετωπίζει τους μαθητές του με ευγένεια και δεν προσπαθεί συνεχώς για την απόκτηση παιδείας καλύτερα να κάνει άλλη δουλειά.
Ο Δάσκαλος όταν έρθει η ώρα η δύσκολη πρέπει με τη στάση του να γίνεται παράδειγμα και τις ιδέες και τις θεωρίες που διδάσκει μέσα στην τάξη να τις κάνει πράξη , διαφορετικά διδάσκει "τα
ΑπάντησηΔιαγραφήψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα"
Όταν στους μαθητές διδάσκει αξιοπρέπεια πρέπει ο ίδιος να αποδεικνύεται αξιοπρεπής, όταν διδάσκει τους αγώνες για την ελευθερία και τα ανθρωπιστικά ιδανικά πρέπει αυτός να είναι ο πρώτος που θα μπει στη μάχη. Πώς μπορεί να μένει ουδέτερος μπροστά σε τόση εξαθλίωση;
Μ' άρεσε γιατί μιλάει για την αγάπη, αυτό το τόσο πολύτιμο και δυσεύρετο συστατικό της ζωής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά στα σχολεία μας πολλοί δάσκαλοι δεν αγαπάνε τα παιδιά και δεν έχουν και επαρκή παιδεία.
Καλά μου κ.κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήόποιος δεν αγαπά τα παιδιά, δεν έχει υπομονή, δεν διαθέτει νηφαλιότητα , δεν αντιμετωπίζει τους μαθητές του με ευγένεια και δεν προσπαθεί συνεχώς για την απόκτηση παιδείας καλύτερα να κάνει άλλη δουλειά.