Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Στα παζάρια όλης της γης παίξαν ζάρια τη χαρά μου



Στο παζάρι του ληστή
πούλησα τα δάκρυα μου
κι ηύρα την πόρτα σου κλειστή,
αγάπη, αγάπη, αγάπη μου
πούλησα και την καρδιά μου...

Στο παζάρι του φονιά
σ' έφεραν σαν περιστέρι
Σάββατο βράδυ στις εννιά
και πούλησα, και πούλησα
τα μάτια μου κι αγόρασα μαχαίρι...

Στο παζάρι της αυγής
πούλησα και τη φωνή μου
πήρανε και το αίμα μου,
αγάπη, αγάπη, αγάπη μου
πέτρα της υπομονής μου...

Στα παζάρια όλης της γης
παίξαν ζάρια τη χαρά μου
κι αγάπη μου σ' αγόρασαν
μ' αλυσίδες, μ' αλυσίδες και πληγές
και καρφιά στον ερωτά μου...


Ο Πέτρος Πανδής τραγουδά το «Στο παζάρι του φονιά» από την Αρκαδία II του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Μάνου Ελευθερίου.Η σύνθεση έγινε στην Ζάτουνα τον Ιανουάριο του 1969 όπου ο Μίκης βρισκόταν εξόριστος.
Η ηχογράφηση έγινε το 1973 στο Παρίσι.
Κιθάρες παίζουν ο Νίκος Μανιάτης και ο Νίκος Μωραΐτης.

2 σχόλια :

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Πολύ ωραίοι στίχοι.
Άψογη και η ερμηνεία.

ΥΓ. Και που ν' ακούσεις, Σοφία, τον Πανδή να ερμηνεύει το "Είμαι του ΕΛΑΣ Αντάρτης"!

sofia είπε...

Ο Πέτρος Πανδής είναι από τους πιο αγαπημένους ερμηνευτές. Τη φωνή του την έχω συνδέσει με διάφορα γεγονότα και βεβαίως έχω ακούσει το Είμαι του ΕΛΑΣ αντάρτης.

Από τους καλύτερους ερμηνευτές των τραγουδιών του Θεοδωράκη.

Καλησπέρα