Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Η Αγάπη



"Δεν ωφελεί να καρτεράς όρθιος στην πόρτα του σπιτιού
και με τα μάτια στους νεκρούς τους δρόμους στυλωμένα,
αν είναι να 'ρθει, θε να 'ρθει, δίχως να νιώσεις από πού
και πίσω σου πλησιάζοντας με βήματα σβησμένα
θε να σου κλείσει απαλά, με τ' άσπρα χέρια της τα δυο,
τα μάτια που κουράστηκαν τους δρόμους να κοιτάνε,
κι όταν γελώντας να της πεις θα σε ρωτήσει: "ποια είμ' εγώ;"
απ' της καρδιάς το σκίρτημα θα καταλάβεις ποια 'ναι.

Δεν ωφελεί να καρτεράς... Αν είναι να 'ρθει, θε να 'ρθει.
Κλειστά όλα να 'ναι, θα τη δεις άξαφνα μπρος σου να βρεθεί
κι ανοίγοντας τα μπράτσα της πρώτη θα σ' αγκαλιάσει.
Ειδέ, κι αν έχεις φωτεινό, το σπίτι για να την δεχτείς,
και σαν φανεί τρέξεις σ' αυτήν, κι εμπρός στα πόδια της συρθείς,
αν είναι να 'ρθει, θε να 'ρθει-αλλιώς θα προσπεράσει


Ποίηση: Κώστας Ουράνης
Μουσική επένδυση: Γιώργος Καζαντζής

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Κλασικά υπέροχος Ουράνης.
Εξαιτίας αυτού του ποιήματος τον αγάπησαν γενεές ...δεκατέσσερις.
Μέχρι και η κόρη μου τρελαίνεται γι' αυτό. Τι ωραίο!!

Να έχεις μια καλή μέρα!


κ.κ.

Θωμάς είπε...

Εμένα πάλι αυτό το ποίημα μου θυμίζει τον πατέρα μου που όταν ήταν στα καλά του έλεγε χαριτολογώντας για τον θάνατο, παραφράζοντας τον Ουράνη:
"Αν είναι να 'ρθει, θε να 'ρθει, δεν θα προσπεράσει".

sofia είπε...

Του Έρωτα και του Θανάτου...

Καλημέρα κ.κ

Καλημέρα Θωμά