Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Καλός και κακός καιρός


Δεν με πειράζει αν απλώνη
έξω ο χειμώνας καταχνιά, σύννεφα, και κρυάδα.
Μέσα μου κάμνει άνοιξι, χαρά αληθινή.
Το γέλοιο είναι ακτίνα, μαλαματένια όλη,
σαν την αγάπη άλλο δεν είναι περιβόλι,
του τραγουδιού η ζέστη όλα τα χιόνια λυώνει.

        Τι ωφελεί οπού φυτρώνει
λουλούδια έξω η άνοιξις και σπέρνει πρασινάδα!
Έχω χειμώνα μέσα μου σαν η καρδιά πονεί.
Ο στεναγμός τον ήλιο τον πιο λαμπρό σκεπάζει,
σαν έχεις λύπη ο Μάης με τον Δεκέμβρη μοιάζει,
πιο κρύα είναι τα δάκρυα από το κρύο χιόνι. 


Κ.Π.Καβάφης (από τα αποκηρυγμένα)

Πηγή: Επίσημος Δικτυακός Τόπος Αρχείου Καβάφη

6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γλυκιά μου ofisofi! ελπιζω να είσαι καλα! εδω έριξε πολυ χιόνι σημερα και είναι πολυ όμορφα! μου λειπουν και τα ηπειρώτικα τοπία...Να προσεχεις τον εαυτό σου και να ανταμώσουμε σύντομα! σε σκεφτομαι πολυ συχνα! χριστίνα

sofia είπε...

Γεια σου Χριστινάκι μου,

και εδώ χιόνισε το πρωί αλλά όχι όπως στη Φλώρινα.

Κάποια στιγμή θα ανταμώσουμε.

Πολλά φιλιά!

Βάσω Ραμπαούνη είπε...

Πολύ μ'αρέσει η αλλαγή που έκανες, Σοφία. Δροσερό!

Και σε μας έριξε σήμερα αλλά γρήγορα σταμάτησε.

sofia είπε...

Καλησπέρα Βάσω,

Πολύ καιρό έχουμε να τα πούμε.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

η αλήθεια είναι ότι είχα λίγο καιρό να δω τις αναρτήσεις σου....Όμως όπως πάντα ότι διαβάζω στο blog σου με πάει σε άλλο κόσμο,μακριά από την καθημερινή ρουτίνα...
οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες...
Εφη

sofia είπε...

Καλημέρα Έφη μου, αγαπημένη μου φιλενάδα, αδελφή.
Πολύ χαίρομαι για την επίσκεψή σου και τα καλά σου λόγια.
Να τα λέμε συχνότερα

Πολλά φιλιά