Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Διάβηκες, καλοκαίρι, σύρε στο καλό...


Χινοπωριάτικο
Πάει ο καιρός με τα σταφύλια και τα σύκα
και της ντομάτας τον καρπό το στρογγυλό.
Διάβηκες, καλοκαίρι, σύρε στο καλό,
μα εγώ την ευτυχία σ'ένα τσαμπί τη βρήκα.

Μου αρέσει να τρυγώ τις ρώγες πο' χουν μείνει
στερνές, ολόγλυκες στην άκρη των βεργών,
ούτε χρειάζομαι καλύτερο οδηγόν
απ' τους σπουργίτες που τσιμπολογούν κι εκείνοι.

Μοιράζομαι λοιπόν κι εγώ μ' εσέ, πουλάκι,
τα σκόρπια ολούθε του χινόπωρου αγαθά`
στο δάσος ύστερα θα πάω που με μεθά
ή τα χρυσά θα ιδώ φύλλα που πλέουν στ' αυλάκι.

Και μη θαρρείς μελαγχολία πως θα με πιάσει
μ' αυτά, να βάλω τάχα θάνατο στο νου.
Βυθίζομαι ώρες στο γαλάζιο τ' ουρανού
και σ' άλλον κόσμο ταξιδεύω, σ' άλλη πλάση.
                                                       Γιώργος Κοτζιούλας

                                          
Γιώργος Κοτζιούλας, Μια παρουσίαση από τον Σωτήρη Τριβιζά, " εκ νέου", Γαβριηλίδης , Αθήνα 2009 


2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Καλό σου μήνα, Σοφία! Καλή σχολική χρονιά!

Και η παρούσα και η προηγούμενη ανάρτησή σου μου φέρνουν στο νου τη Τζένη Καρέζη να τραγουδά τους στίχους της Λούλας Αναγνωστάκη:

http://www.youtube.com/watch?v=SSa8mTmK4ZQ

Σου τους χαρίζω λοιπόν!
Με αγάπη
κ.κ.

sofia είπε...

Καλή μου φίλη σε ευχαριστώ για τις ευχές και το πολύ όμορφο τραγούδι.

Καλό μήνα.

Να' σαι καλά.