Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Μάρτης

Σε ζητώ στων εγκυων συννέφων τις οδύνες
στον καιρό που σκορπάει αλόγιστα τους μήνες
σαν ψάχνω στων αισθήσεων τα μεγέθη
σ' ότι αγαπώ, σ' ότι ανεπαίσθητα μου γνέφει

Σ' αγαπώ στ' ουρανού τους ανθισμένους κήπους
κι ιστορώ των Ολύμπιων Θεών τους μύθους
για έρωτες κι ανάξιες Αφροδίτες
για μοναξιές και για ηφαίστειες λύπες

Σε ζητώ στης φωτιάς το γαλανό πυρήνα
προσπαθώ να αντισταθώ σ' όποια σειρήνα
γεννιέμαι Οδυσσέας στο κατάρτι
Μάρτη σε γνώρισα, και σ' αγαπώ απ' το Μάρτη...

Στίχοι: Πάνος Γεωργιάδης
Μουσική, Τραγούδι: Δημήτρης Πρατσινάκης


 Κάθε Μάρτη, κάθε Απρίλη, κάθε Μάη
το τρενάκι της ψυχής μου ξεκινάει
και στης νιότης με γυρίζει τα λημέρια,
στα μεγάλα τα ζεστά μου καλοκαίρια.

Τα γλυκά μου βασανάκια τ' ανοιξιάτικα
μου ραγίζουν την καρδούλα κυριακάτικα.

Κάθε Μάρτη, κάθε Απρίλη, κάθε Μάη
χελιδόνι η καρδιά μου και πετάει
και θυμάμαι κάτι αγάπες περασμένες,
γελαστές και τρυφερές και πονεμένες.

Μουσική: Γλέζος Γιάννης
Στίχοι: Τζεφρώνης Διονύσης
Τραγούδι : Γιάννης Πουλόπουλος

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

5 σχόλια :

οι μαθητές του Γ3 και Γ4 είπε...

Καλό μήνα Σοφία!

sofia είπε...

Ευχαριστώ.
Καλό μήνα και σε εσάς.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Λεωνίδας Τζάνης είπε...

Καλό Μήνα ....Μακάρι να έχουμε μια Όμορφη Άνοιξη!!

Ανώνυμος είπε...

Από το μηνολόγιο του Κατσούλη

http://www.youtube.com/watch?v=2O2auR0RUm4

Και μόνο ο εκπληκτικός Garbarek μου φτάνει:

Brother Wind March
http://www.youtube.com/watch?v=Mjgr9UJuODM

Καλό μήνα, ντίαρ φρεντ!

κ.κ.

sofia είπε...

Λεωνίδα, πάντα ελπίζουμε σε μιαν όμορφη άνοιξη

Φίλη μου κ.κ.
σε ευχαριστώ για τα μουσικά σου δώρα.

Καλό μήνα να έχετε.