Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Ροδιά μου εσύ τετράκλωνη στολίδι της αυλής μου...

" Ροδιά μου εσύ τετράκλωνη
στολίδι της αυλής μου
ανάπαυση της προσμονής
νεράκι της πληγής μου..."


Με τη φωνή του Γρηγόρη Μπιθικώτση
Σπάνια ηχογράφηση με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, στη "Ροδιά", η οποία έγινε γνωστή με τη φωνή της Μαίρης Λίντα. Από τον κύκλο τραγουδιών "ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ" (1960).

Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Πάνος Κοκκινόπουλος
Στο μπουζούκι ο Μανώλης Χιώτης.  



Με την κλασική ερμηνεία της Μαίρης Λίντα

" Στον κήπο μεγαλώνει μια ροδιά
παίζουν γελάνε τα παιδιά στη γειτονιά..."

Με τη φωνή του Γιώργου Νταλάρα
 Στίχοι: Βασίλης Ρούτης
Μουσική: Δημήτρης Ξαπλαντέρης
 Δίσκος: "Γιώργος Νταλάρας - Ο Μέτοικος"  (1971)

3 σχόλια :

Rosa Mund είπε...

Με συγκίνησε η ερμηνεία της Μαίρης Λίντα, που είχα σχεδόν ξεχάσει.
Σ' ευχαριστώ που μου τη θύμισες.

Νομίζω ότι είναι μέσα στο θέμα και η συνεισφορά του Αργύρη Μπακιρτζή.

https://www.youtube.com/watch?v=R2e5TF8W-5Y

sofia είπε...

Αργύρης Μπακιρτζής και Οδυσσέας Ελύτης!
Ευχαριστώ
Να'σαι καλά

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Μοναδικές φωνές!
Αλλά η Λίντα....κάτι παραπάνω από σπουδαία!