Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

"Εγώ είμαι ο τόπος σου` ίσως να μην είμαι κανείς αλλά μπορώ να γίνω αυτό που θέλεις".

Η θάλασσα πώς έγινε έτσι η θάλασσα;
Άργησα χρόνια στα βουνά`
με τύφλωσαν οι πυγολαμπίδες.
Τώρα σε τούτο τ' ακρογιάλι περιμένω
ν' αράξει ένας άνθρωπος
ένα υπόλειμμα, μια σχεδία.

Μα μπορεί να κακοφορμίσει η θάλασσα;
Ένα δελφίνι την έσκησε μια φορά
κι ακόμη μια φορά
η άκρη του φτερού ενός γλάρου.

Κι όμως ήταν γλυκό το κύμα
όπου έπεφτα παιδί και κολυμπούσα
κι ακόμη σαν ήμουν παλικάρι
καθώς έψαχνα σχήματα στα βότσαλα
γυρεύοντας ρυθμούς,
μου μίλησε ο Θαλασσινός Γέρος:
"Εγώ είμαι ο τόπος σου`
ίσως να μην είμαι κανείς
αλλά μπορώ να γίνω αυτό που θέλεις".

Γιώργος Σεφέρης , Επί σκηνής (Δ΄), στο Ποιήματα, νέα έκδοση, Ίκαρος , Αθήνα 2014

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

2 σχόλια :

Woman in Blogs είπε...

Έχω τόσες φορές επισκεφτεί το ιστολόγιό σου για τόσα θέματα! Και πάντα έχω βρει εξαιρετικές και πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις!
Καλό μήνα!

sofia είπε...

Woman in Blogs σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου. Χαίρομαι πολύ που βρίσκεις ενδιαφέρουσες τις αναρτήσεις μου.
Να' σαι καλά.
Καλό μηνά και σε σένα.