Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

το δισάκι μου στον ώμο...: Βιβλία, δίσκοι

το δισάκι μου στον ώμο...: Βιβλία, δίσκοι: "Το καλοκαίρι που μας πέρασε διάβασα ένα πολύ αξιόλογο, κατά τη γνώμη μου βιβλίο. Το 'ΚΡΗΤΗ ΜΟΥ' της Τουρκάλας Σαμπά Αλτινσάϊ, από τις εκδόσε..."


Πολύ ενδιαφέρον ταξίδι που αποτυπώθηκε σε δύο βιβλία είναι αυτό που έκανε ο μεγάλος Άγγλος ταξιδευτής και φιλέλληνας Πάτρικ Λη Φέρμορ όταν το 1933 πέρασε τη Μάγχη και διέσχισε την Ευρώπη μέχρι την Κωνσταντινούπολη πεζός (!!). Το κομμάτι της διαδρομής από το Ρότερνταμ μέχρι τα σύνορα Ουγγαρίας-Σλοβακίας αποτέλεσαν το υλικό για το πρώτο βιβλίο με τον τίτλο "Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ" (A Time of Gifts, 1977). Στα ελληνικά εκδόθηκε από το ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ το 2003. Σπουδαίο βιβλίο, για ένα σπουδαίο ταξίδι, ακτινογραφία των κεντροευρωπαϊκών κοινωνιών σε μια ιστορική στιγμή καθοριστική για ότι συνέβει στην ήπειρό μας τα αμέσως επόμενα χρόνια.

1 σχόλιο :

Βάσω Ραμπαούνη είπε...

Σοφία, πες μου, σε παρακαλώ, το βίντεο για τα Γιάννενα που έκανες με το one true media το πλήρωσες; Γιατί σε μένα βγάζει την ένδειξη ότι πρέπει να συντομεύσω το βίντεο στα 30 δεύτερα αν θέλω να μη το πληρώσω.
Ευχαριστώ