Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Σου στήνω μια καλύβα...

Σοῦ στήνω μία καλύβα, στοὺς αἰῶνες τῶν αἰώνων, 
 ἕνα κῆπο νὰ περπατᾷς,ἕνα ρυάκι νὰ καθρεφτίζεσαι,

 μιὰ πλούσια πράσινη φραγὴ νὰ μὴν σὲ βρίσκει ὁ ἄνεμος
ποὺ βασανίζει τοὺς γυμνοὺς - στοὺς αἰῶνες τῶν αἰώνων!

Σοῦ στήνω τ᾿ ὅραμά σου πάνω σ᾿ ὅλους τοὺς λόφους,
νὰ σοῦ φυσάει τὸ φόρεμα ἡ δύση μὲ δυὸ τριαντάφυλλα,

νὰ γέρνει ὁ ἥλιος ἀντίκρυ σου καὶ νὰ μὴ βασιλεύει,
νὰ κατεβαίνουν τὰ πουλιὰ νὰ πίνουνε στὶς φοῦχτες σου
τῶν παιδικῶν ματιῶν μου τὸ νερὸ - στοὺς αἰῶνες τῶν αἰώνων!(Νικηφόρος Βρεττάκος)


2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Αυτοβιογραφία (αποσπάσματα)

Μη μου σκοτώσετε το νερό.
Μη μου σκοτώσετε τα δέντρα.
Μη μου ξεσκίστε αυτές τις θείες σελίδες που τις γράψανε
τ᾿ ασύλληπτο φως κι ο ασύλληπτος χρόνος
κι όπου σταθώ με περιβάλλουν.
Μη μου σκοτώσετε της γης το ποίημα!...
...Επιστρατέψετε την αιωνιότητα,
ανάβοντας το άστρο: «Αγάπη».
Επιστρατέψετε την αιωνιότητα, ανάβοντας
ψηλότερα απ᾿ όλα, πάνω απ᾿ το έτοιμο
βάραθρο, το άστρο: «Ανθρώπινο μέτωπο!»...
...Σας παρακαλούμε:
Αφήστε μας τα πράγματα. Μη μας τα καίτε.
Αφήστε τα έντομα να βρίσκουνε τ᾿ άνθη τους.
Ν.ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

Όλα, μα όλα τα ποιήματα του Βρεττάκου αποπνέουν μια βαθιά τρυφερότητα και μια γλυκύτητα που τον χαρακτήριζε και ως άνθρωπο.

Πάντα λατρεμένος.
Δεν χορταίνω να τον ανακαλύπτω κάθε φορά...

Φιλιά!
κ.κ.

sofia είπε...

Τα ποιήματα του Βρεττάκου διαβάζονται με την καρδιά.Κρατώ πάντα μέσα μου την αγάπη που μεταδίνουν και την αισιοδοξία που αποπνέουν (τα περισσότερα)Επίσης είναι ένας ποιητής βαθιά ανθρώπινος.

Την αγάπη μου

Καλό απόγευμα