Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Θάνος Μικρούτσικος 7

Ένα μικρό βιβλίο -cd, εργασία όπως ήθελε να το ονομάζει ο Θάνος Μικρούτσικος, με τον σημαδιακό τίτλο 7, είχε κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Γαβριηλίδη το 2010. Μαζί του ο Γιώργος Λαζόγκας με 7 πίνακες και ο ποιητής Γιώργος Κακουλίδης με 7 ποιήματα. Στο cd 7 μουσικές συνθέσεις για τις οποίες γράφει ο Θάνος Μικρούτσικος :
" Ο αυτοσχεδιασμός - όταν είναι επιτυχημένος - είναι ένα γοητευτικό ταξίδι που σε οδηγεί σε κόσμους μαγικούς. Σε σχέση με μια απολύτως καθορισμένη μουσική σύνθεση, το απρόβλεπτο είναι εκείνο που καθορίζει το τελικό αποτέλεσμα. Αλλά πρέπει όλοι οι συμμετέχοντες, πέρα από τις ικανότητές τους, να έχουν τη δυνατότητα να αφομοιώνουν ο καθένας το παίξιμο και τις ιδέες του άλλου. Τότε όλοι αυτομάτως όλοι αυτομάτως είναι συνδημιουργοί..."
Συνδημιουργοί ο Νίκος Τουλιάτος, ο Γιώργος Φακανάς , ο Τάκης Φαραζής και o David Lynch.
Όσο για τον αριθμό 7:

7 μέρες της βδομάδας γεμάτες μουσική
7 μέρες της βδομάδας δεν μου φτάνουν
για την οικογένειά μου που πληθαίνει
7 γίγαντες έλεγα στο γιο μου φυσάνε δυνατά
για να γυρνάει η γη
7 δρασκελιές όλος ο κόσμος μου
7 κι άλλα 7 τα σκαλοπάτια από το σπίτι
στο καταφύγιο της μουσικής μου
7 και οι συνωμότες αυτής της δουλειάς: 
ο Τουλιάτος, ο Φακανάς,ο Lynch, ο Λαζόγκας,
 ο Κακουλίδης κι ο Γαβριηλίδης.
Κι ύστερα είναι εκείνος ο στίχος του Blake,
 εμμονή μέσα στις ατέλειωτες ποιητικές εμμονές μου:

Γέρασα στην Αγάπη απ' το Εφτά
ως το Εφτά φορές Εφτά
Κι είπα στην Κόλαση να με λυτρώσει
απ' του Ουρανού τα Αγαθά.

Σ' αυτόν το βάρβαρο κόσμο, στον οποίο μετεβλήθη εντός μου και ο ρυθμός του κόσμου, τραβερσωμένοι ας πάμε.
                                                                Θάνος Στ. Μικρούτσικος


Δεν υπάρχουν σχόλια :