Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Μαρίνα πράσινο μου αστέρι...



Δώσε μου δυόσμο να μυρίσω,
Λουίζα και βασιλικό
Μαζί μ'αυτά να σε φιλήσω,
και τι να πρωτοθυμηθώ


Τη βρύση με τα περιστέρια,
των αρχαγγέλων το σπαθί
Το περιβόλι με τ' αστέρια,
και το πηγάδι το βαθύ


Τις νύχτες που σε σεργιανούσα,
στην άλλη άκρη τ' ουρανού
Και ν' ανεβαίνεις σε θωρούσα,
σαν αδελφή του αυγερινού


Μαρίνα πράσινο μου αστέρι
Μαρίνα φως του αυγερινού
Μαρίνα μου άγριο περιστέρι
Και κρίνο του καλοκαιριού



Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Ντόρα Γιαννακοπούλου

6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

A, ωραία δροσιά που φέρνει αυτό το τραγούδι πρωί-πρωί :-)

sofia είπε...

Καλημέρα Ανώνυμη(;)

Από τα πιο όμορφα τραγούδια.

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα,ευχαριστούμε Σοφία για το όμορφο τραγούδι!υπέροχο!

sofia είπε...

Καλημέρα και εγώ ευχαριστώ

Αλλά μην ξεχνάτε τα ονόματά σας.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Πράσινο αστέρι!
Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό.

sofia είπε...

Τι σε εντυπωσίασε Ευρυτάνα Ιχνηλάτη;
Ελύτης είναι αυτός!

Ελπίζω να πρόσεξες και το δικό μου πράσινο αστέρι αριστερά της ανάρτησης!