Μελέτα, μα έχε άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής σου στη ζωή...

Δημήτρης Γληνός

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Ερωτική άσκηση για δύο


το κορίτσι:
Μαζί θα κάνουμε εκατό παιδιά
ο νέος:
Με δυο φεγγάρια στην καρδιά

το κορίτσι:
Θα χεις τα χέρια σου σφιχτά
θα χω τα πόδια μου ανοιχτά
κι οι δύο μαζί:
ο νέος:
Θα χεις τα πόδια σου ανοιχτά
θα χω τα χέρια μου σφιχτά
το κορίτσι:
Θα χω τα πόδια μου ανοιχτά
θα χεις τα χέρια σου σφιχτά

ο νέος:
Μαζί θα γίνουμε κι εμείς παιδιά
το κορίτσι:
Στου ήλιου τη βελανιδιά
ο νέος:
Θα χεις τα πόδια σου ανοιχτά
θα χω τα χέρια μου σφιχτά

κι οι δύο μαζί:
το κορίτσι:
Θα χω τα πόδια μου ανοιχτά
θα χεις τα χέρια σου σφιχτά
ο νέος:
Θα χεις τα πόδια σου ανοιχτά
θα χω τα χέρια μου σφιχτά

 Ερωτική άσκηση για δύο
στίχοι, μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
ερμηνεία: Έλλη Πασπαλά, Βασίλης Λέκκας 
Οι Μπαλάντες της οδού Αθηνάς

Δεν υπάρχουν σχόλια :